Tu ets el meu regal de Nadal

Tantes vegades, tantes preguntes…
em queda bé?
què em poso?
això m’ha fet mal…
l’examen m’ha anat malament,
això no m’agrada!
T'estimo mama… després d’una enrabiada,
ara vinc, estic a baix...
una altra vegada verdura?
a quina hora puc tornar?
pintem els ulls com tu saps, sis-plau,
i que guapa vas!

No et vull ni petita ni gran,
et vull amb la teva olor quan entres,
et vull amb el teu somriure tan fresc,
amb els teus balls que omplen el saló,
quan dius que m’estimes i rumio què em demanaràs…
quan em dius ja sóc gran i em mires amb ingenuïtat,
quan no despares taula perquè dius -tinc d'estudiar…
quan et baralles amb el teu germà,
i quan m’omples la casa de joventut sense avisar…
i quan no em demanes mai diners i no sé com tu fas…
i quan no em demanes res per reis ni per nadal,
i quan em preguntes, -em prenc un "ibu"? i no et faig cas,
i quan em dius, -ningú m’entén! i tampoc te’n faig,
i ja tocaré el violí més tard...
i quan deixes el jersei desendreçat,
i quan no et fas el llit, perquè -era tard!
i quan em dius … et trobo a faltar…
Fes-te gran però no canviïs mai.

Marta
6.1.2014





Comentarios

Entradas populares